عاشق ديوونه 

اگه غمگين باشم دليل اين غم تويي 

اگه خنده رولبام موج بزنه درياي مواجم تويي 

اگه اشك ازروگونه هام چكه كنه ابربهاري تويي 

اگه توخواب باشم بدون توروخواب مي بينم 

اگه بيدار باشم مي خوام كنارتوباشم 

اگه تو جمع باشم حرف تورو پيش مي كشم

اگه تنها باشم مي خوام به ياد توباشم 

اگه تمام زندگيمو به يادتومي گذرونم 

درعوض فقط از تويه چيزمي خوام 

مي خوام كه حس خوبتو راهي قلب من كني 

مي خوام كه توي شاديات يه لحظه يادمن كني 

 

 

 

 

رنگ عشق

 


رنگ عشق

دختري بود نابينا
که از خودش تنفر داشت 
که از تمام دنيا تنفر داشت 
و فقط يکنفر را دوست داشت 
دلداده اش را 
و با او چنين گفته بود 
« اگر روزي قادر به ديدن باشم 
حتي اگر فقط براي يک لحظه بتوانم دنيا را ببينم 
عروس حجله گاه تو خواهم شد » 

*** 
و چنين شد که آمد آن روزي 
که يک نفر پيدا شد 
که حاضر شود چشمهاي خودش را به دختر نابينا بدهد 
و دختر آسمان را ديد و زمين را 
رودخانه ها و درختها را 
آدميان و پرنده ها را 
و نفرت از روانش رخت بر بست 

*** 

دلداده به ديدنش آمد 
و ياد آورد وعده ديرينش شد : 
« بيا و با من عروسي کن 
ببين که سالهاي سال منتظرت مانده ام » 

*** 
دختر برخود بلرزيد 
و به زمزمه با خود گفت : 
« اين چه بخت شومي است که مرا رها نمي کند ؟ » 
دلداده اش هم نابينا بود 
و دختر قاطعانه جواب داد: 
قادر به همسري با او نيست 

*** 
دلداده رو به ديگر سو کرد 
که دختر اشکهايش را نبيند 
و در حالي که از او دور مي شد گفت 
« پس به من قول بده که مواظب چشمانم باشي » 

 

 

 


تقديم به عاشقان عشق

اي کاش دوست داشتن را تجربه نمي کردم، تجربه ي تلخي بود... ديگر هيچ وقت نمي خواهم حضوري گرم، سرماي وجودم را محو کند ديگر هيچ گاه به نگاه عاشقي دل نمي بندم و هيچ گاه به سلام مهرباني پاسخ نخواهم داد 

پرسيدم : عشق چيست ؟ گفت : آتشي است . گفتم : مگر آن را ديده اي ؟ گفت : نه در آن سوخته ام 

ميگفت: انقدر دوستت دارم که اگر بگويي بميرميميرم... باورم نمي شد... فقط يک امتحان ساده به او گفتم بمير...! سالهاست در تنهايي پژمرده ام... - کاش امتحانش نمي کردم 

افسوس.... آن زمان که بايد دوست بداريم کوتاهي ميکنيم... آن زمان که دوستمان دارند لجبازي ميکنيم... و بعد... براي آنچه از دست رفته آه ميکشيم 

تو كتاب خوندم سيگار بده ديگه نكشيدم، تو كتاب خوندم مشروب بده ديگه نخوردم، تو كتاب خوندم دروغ بده ديگه نگفتم، تو كتاب خوندم عشق بده، ديگه كتاب نخوندم 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط AMIN در دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:عاشق ديوونه رنگ عشق تقديم به عاشقان عشق ,

ساعت 8:12 موضوع <-PostCategory-> | لينک ثابت